Design manuál

Design manuál je především prvním krokem k systematickému budování jednotného vizuálního stylu (corporate identity) Vaší společnosti.

Správné používání značky a vizuálního stylu zaručuje jednotnou prezentaci ve všech oblastech podnikání a je velice důležitou součástí vytváření profesionální image, která pak působí na klienty i zaměstnance uceleně, stabilně a důvěryhodně.

Grafický manuál slouží pro správné použití jednotného vizuálního stylu firmy v praxi. Z tohoto manuálu vychází veškerá vizuální komunikace jak navenek, tak dovnitř společnosti.

- návrh firemních tiskovin vizitka / dopisní papír / obálka
- popis tvorby firemních tiskovin a aplikování grafiky
- popis e-mailové zprávy
- označení budovy a orientačního systému
- návrh firemního vozu
- jmenovka a průkaz zaměstnance
- drobné propagační předměty propiska + volitelné
- vzor samolepky
- potisk CD-ROM

LOGO MANUÁL

LOGO MANUÁL

Příručka, která definuje základní varianty použití loga, barevnost, písmo a veškeré možnosti manipulace a koordinace se značkou. Slouží pro přesnější komunikaci nejen v rámci firmy, ale pro externí dodavatele reklamy či reklamní agentury, tak aby bylo zajištěno konzistentní používání loga.

Udržujte jednotné povědomí o Vaší značce u zákazníků.

- úvodní část
- pravidla pro užívání loga a symbolu
- popis loga, symbolu, firemních barev a písem
- tvarové varianty symbolu
- definice doplňkových barev (CMYK, Pantone, RGB )
- pravidla aplikace sloganu (claimu) k logu
- pravidla používání barevných provedení loga
- minimální ochranná zóna loga
- minimální velikost loga a nepřípustná verze
- obrysová a poměrová kodifikace loga
- definice firemních písem
- export a výstupní formát logomanuálu do formátu pdf + dvě vytištěné brožury

Chci zaslat poptávku!